Uwaga! Hosting Webplus konczy dzialalnosc z dniem 31.07.2019r. Wiecej informacji tutaj.



Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin!
Autor Wiadomość
Administrator

Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 10
  Wysłany: 2014-03-16, 13:47   Regulamin!

Par. 1. Definicje i postanowienia ogólne:


1.Właścicielem forum jest serwis aaf.pl, zwany dalej Usługodawcą.
2.Forum zarejestrowane pod adresem http://www.ekipazbakerstreet.czo.pl, zwane dalej Forum, nie jest właścicielem nazwy i działa na zasadzie darmowego hostingu oferowanego przez Usługodawcę.
3.Każdy użytkownik poprzez rejestrację akceptuje i potwierdza znajomość regulaminu Forum, zwanego dalej Regulaminem oraz regulaminu for dyskusyjnych Usługodawcy.

Par 2. Regulacje wewnętrzne Forum:

1.Zabrania się rozpowszechniania na forach treści niezgodnych z prawem polskim, treści obraźliwych i niekulturalnych.
2.Zabrania się nawoływania i umieszczanie symboli, których wykorzystywanie w nieuzasadnionych wypadkach jest prawnie zabronione , szczególnie nawołujące do ideologii nazizmu i faszyzmu.
3.Treści pornograficzne, zawierające wulgarny język i/lub opis scen erotycznych oraz opisy scen przemocy powinny posiadać oznaczenie +18.
4.Wątki zamieszczać należy w dziale do tego przeznaczonym pod groźbą ich usunięcia.
5.Użytkownicy Forum muszą stosować się do poleceń Administracji Forum. Za niestosowanie się do poleceń i/lub łamania regulaminu Administrator może nałożyć na Użytkownika karę:
a.usunąć post, który nie spełnia wymogów regulaminu i/lub poleceń Administracji,
b.udzielić ostrzeżenia. 3 ostrzeżenie skutkuje czasową blokadą konta,
c.nałożyć czasowe ograniczenie na konto, tzw. „Ban”,
d.usunąć konto.
6.Administracja ma prawo do moderowania układu forum, przenoszenia postów do innych działów, kasowania wątków i postów bez podawania przyczyny.
7.Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.

Par 3. Ograniczenia techniczne

1.Forum nie wprowadza ograniczeń technicznych ponad te, które na Forum nakłada Usługodawca.

Par. 4 Zasady dotyczące działania forum.
1. Każda dyskusja powinna posiadać odpowiedni temat, pozwalający zorientować się użytkownikom w treści prowadzonej tam dyskusji.
2. Jesteśmy kulturalni, czekamy na wszystkich uczestników dyskusji, używamy opcji edytuj i nie piszemy posta pod postem. W razie wątpliwości czy sporu, sprawę rozstrzygają moderatorzy.
3. Możliwe jest prowadzenie rozgrywki jedną postaciach w dowolnej ilości tematów jednocześnie.
4. Zakazuje się zabijania lub trwałego okaleczania postaci innych graczy, bez ich zgody.
5. Jeśli w ciągu 3 dni od rejestracji, nie zostanie założona karta postaci, postać może zostać usunięta.
6. W przypadku postaci kanonicznych, postać zostaje usunięta po pozostaniu nieaktywną przez miesiąc, bez wcześniejszego uprzedzenia.
7. Zabrania się dodawać elementów fabuły do sesji, bez uprzedniej zgody osoby prowadzącej sesje (mistrza gry)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  





Copyright
Nagłówek został wykonany przez Rysię, a ogłoszenie i stopka przez Miss.
Za styl dziękujemy corazon
więcej znajdziesz na stronie.
Fora bff
Pszemek
Fora partnerskie
HogwartDream


Strona wygenerowana w 18,02 sekund. Zapytań do SQL: 10